Zakup w kilku krokach

Zamówienia przez nasz sklep internetowy można realizować dwojako:
  1. Rejestrując swoje unikalne konto:
    1. albo podczas składania pierwszego zamówienia, zaznaczając w koszyku ptaszkiem "załóż konto" (5. okienko - dane płatnika),
    2. albo najeżdżając myszką na piktogram człowieczka w prawym górnym rogu i klikając zarejestruj.
  2. Kupując bez rejestracji - wrzucamy do koszyka żądany produkt i postępujemy zgodnie ze wskazówkami na ekranie, wszystko jest bajecznie proste i zajmuje kilka minut. W razie problemów służymy oczywiście pomocą.

 

W przypadku wyboru opcji bez rejestracji, zamówienie można składać następująco:
  1. Poprzez naszą stronę internetową, wrzucając plac zabaw do koszyka i wypełniając wyłącznie formularz wysyłkowy.
  2. Wysyłając maila z linkiem do produktu, danymi wysyłki oraz żądaną formą płatności.
  3. Dzwoniąc na naszą Infolinię: 501 849 753.

 

Zachęcamy do rejestracji konta w naszym sklepie. Daje ono dostęp do następujących zakładek:
  1. Moje dane - możemy tutaj zmienić dane płatnika/wysyłkowe, adres mailowy i hasło.
  2. Zamówienia - w tym miejscu znajduje się historia złożonych zamówień, z: numerem, datą, kwotą i statusem realizacji. Po kliknięciu w numer, strona przechodzi do szczegółowego widoku.
  3. Newsletter - w tym miejscu jest możliwość zapisania się do newslettera, gdzie udostępniane będą aktualne nowości i promocje w Radosnej Polanie.