Gwarancja, zwrot towaru, reklamacja

 

 

Gwarancja.

 

Sprzedawane przez nas place zabaw są bezpieczne i zgodne z najnowszymi wersjami norm dla poszczególnych typów.

Producent udziela gwarancji na każdy element zestawu, która wynosi 24 miesiące.

Jeśli więc cokolwiek budzi Państwa wątpliwości prosimy o kontakt mailowy na adres: sklep@radosnapolana.pl, z opisem problemu i dokumentacją fotograficzną.

 

14-dniowe prawo zwrotu.

 

Uprzejmie informujemy, że mogą Państwo skorzystać z 14-dniowego prawa zwrotu zakupionego towaru. Przypominamy, że plac zabaw nie może nosić śladów użytkowania lub montażu. Zwrotowi podlega każdy plac zabaw zakupiony w naszym Sklepie Internetowym RadosnaPolana.pl.
Klient ponosi w takim przypadku jedynie koszty zwrotu towaru do producenta. Przesyłkę zwrotną można nadać samodzielnie - wówczas prosimy o wiadomość e-mail z numerem przesyłki i nazwą przewoźnika lub przesłać zapytanie o wycenę transportu przez firmę z którą współpracuje producent.

 

Każdy zakupiony produkt podlega reklamacji.


Reklamacje są dwojakiego typu:

  1. Brak, albo uszkodzenie jakiegoś elementu zestawu. Prosimy o wiadomość mailową na naszą skrzynkę: sklep@radosnapolana.pl. W mailu proszę podać:
    1. Oznaczenie części z dołączonej instrukcji.
    2. Numer zamówienia, albo dane, na które był robiony zakup.
  2. Uszkodzenie, uniemożliwiające użytkowanie zakupionego zestawu: Prosimy o wiadomość mailową na naszą skrzynkę: sklep@radosnapolana.pl. W mailu proszę podać:
    1. Opis uszkodzenia + dokumentację fotograficzną.
    2. Numer zamówienia, albo dane, na które był robiony zakup.
    Mile widziany bedzie również wydrukowany, uzupełniony i zeskanowany formularz reklamacji (pobierz).